حسینیه دل

از روزى که در نهر جانمان فرات سوز و علقمه ی عطش جارى ساخته‏ اند، از شبى که در پیاله ی دلمان شربت گواراى ولایت ریخته‏ اند، دلمان یک حسینیه ی پر شور است...

حسینیه دل

از روزى که در نهر جانمان فرات سوز و علقمه ی عطش جارى ساخته‏ اند، از شبى که در پیاله ی دلمان شربت گواراى ولایت ریخته‏ اند، دلمان یک حسینیه ی پر شور است...

#wrp .header{ background:url(image.png) no-repeat center;}
حسینیه دل

هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب «جهادالنفس» را مطالعه کنید و به آن عمل کنید بعد از یکسال خواهید دید که حتما عوض شده اید، مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی کند.

پر بیننده ترین مطالب

غیرت

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ق.ظ

             { نوشتم به بهانه ولادت آقایی که خاندانش به غیوری مشهورند }

پیامبراکرم(صلی الله علیه وآله) : مردی که همسرش 

آرایش کرده از منزل بیرون رود، بی غیرت است وهرکس اورا بی غیرت بنامد ، گناه نکرده است. (بحار-100،249)

ازباب الجواد(علیه السلام ) که بیرون آمدم ، دخترکی حدوداً ( ده ساله ) و بد حجاب از کنارم گذشت، درهمین لحظه پیرمردی عرب و ویلچری او را دید  و با همه ی نا توانی و بی زبانی اش اعتراض شدیدی به او کرد . اما دخترک که زبان او را نمی فهمید، بی توجه عبورکرد..

چشمان پراز خشم پیر مرد به من خیره شد و حرفش راادامه داد.من لبخند تلخ ومعنا داری تحویلش دادم وبا خودم گفتم: دست مریزاد با غیرت!! تو که پیر ومعلول وبی زبانی ، به ناموس مسلمانی غیرت می ورزی  که نه هم وطنت است نه هم زبانت. اما من...باید مواظب باشم خوابم نبرد. ناموس وطنم که هیچ، حداقل ناموس خودم را دریابم.!!

واقعیات تلخ جامعه نشانگر آن است که یکی از عوامل بد حجابی بانوان ایرانی سکوت پدران وهمسرانشان به وضعیت آن هاست.

حواست به ناموست هست مسلمان؟

 دختران و بانوانمان چه بلایی بر سر خودشان ومردان وجامعه می آورند ؟؟

 قرآن می فرماید: :ای کسانی که ایمان آورده اید، خود و خانواده تان را از آتش جهنم حفظ  کنید.

ونیزپیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) می فرمایند:

هر زنی که آرایش کند و معطر از منزل خارج شود،در حالی که شوهراو به این کار راضی باشد، پروردگار برای هرقدمی که زن بر می دارد ، برای شوهرش خانه ای در دوزخ بنا می کند! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
صما الف

نظرات  (۳)

سلام علیکم

بسیار عالی بود اجرتون باخدا

التماس دعا
سلام علیکم
حق باشماست
متن زیبایی بود.اجرتون با خدا
التماس دعای فرج
سلام  علیکم ورحمه الله 
پوزش من رو بخاطر تاخیرم بپذیرید. از لطف وحسن نظرتون سپاس بسیار 
اجر همگی با خدا 
متن بالا رو که خوندید...
التماس دعا خصوصا برای خاله ی عزیزم