حسینیه دل

از روزى که در نهر جانمان فرات سوز و علقمه ی عطش جارى ساخته‏ اند، از شبى که در پیاله ی دلمان شربت گواراى ولایت ریخته‏ اند، دلمان یک حسینیه ی پر شور است...

حسینیه دل

از روزى که در نهر جانمان فرات سوز و علقمه ی عطش جارى ساخته‏ اند، از شبى که در پیاله ی دلمان شربت گواراى ولایت ریخته‏ اند، دلمان یک حسینیه ی پر شور است...

#wrp .header{ background:url(image.png) no-repeat center;}
حسینیه دل

هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب «جهادالنفس» را مطالعه کنید و به آن عمل کنید بعد از یکسال خواهید دید که حتما عوض شده اید، مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی کند.

پر بیننده ترین مطالب

اطلاعیه (پست ثابت)

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

                                                بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام دوستان،

من تصمیم گرفتم از این به بعد بخاطر حفظ حریم ها وارزش های والای دینی و پرهیز از مفسده که دستور علمای دینمم هست به هیچ وبلاگ آقایی نظر غیر ضروری نفرستم...پس لطفاً آقایون محترم برام نظر غیرضروری اعم از: مطلب خوبی بود و... نذارن ! با تشکر      یاعلی

موافقین ۱۲ مخالفین ۳ ۹۴/۰۶/۳۰
صما الف

نظرات  (۶)

۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۲۲ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید

یاعلی
سلام علیکم مومن

دعوتید به :
جنگ نرم یعنی همین
http://azf06.blog.ir/post/491

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام.
به نظر می رسد تعریف معیار "ضرورت" از نگاه همان علمای دین لازم است تا راهی برای برداشت غلط از حرف شما نماند...
پاسخ:
سلام 
باعرض معذرت منظورتون رو دقیق متوجه نشدم...
میشه واضح تر بفرمایید؟
البته لازمه که این توضیح رو اینجا بدم گرچه قبلاًدر وبلاگ دوست عزیزی گفته بودم با تمسک به حدیث:« جایز نیست زن ومرد نامحرم بیش از پنج کلمه غیر ضروری با هم سخن بگویند.»وکاملا روشنه 5کلمه شامل سلامو جملاتی از این دست هست ونه بیشتر...چه برسه به شوخی وگپ وگفت های امروزی ماباهم در فضای مجازی که به همین مقدار هم باعث انس وشکستن حریم ها میشه ومن به اندازه ای که به خودم مربوطه یعنی فضای 4دیواری وبلاگم که اختیارشو دارم...وبرای رعایت ورع در فضای مجازی ()ورع:به معنای از بین بردن زمینه ی گناه برای خود ودیگران این کار رو کردم.آنچه که مربوط به علما وفتواهاست که بحث پرجنجال وشاید با اختلاف نظرباشه اما همه معتقدند اگر مفسده داشت باید پرهیز کرد وحرامه.وخودم تشخیص دادم برای پرهیز از مفسده این کار روانجام بدم....وقبلاًهم گفتم قصد توهین به آقایون بزرگوار روندارم فقط میخوام فضای وبلاگم پاک تر وزهرایی تر باشه همین!
"برای رعایت ورع در فضای مجازی..." تصمیم بسیار خوبی است و جای احسنت داره. اعتراف میکنم تلنگر خوبی بود...!

قبول دارم که شناخت این ضرورت به بایدها و نبایدهای هر فرد که از جمله آن نظر فقیهش و تشخیص موقعیت است برمی گردد، اما همه می دانیم که قطع ارتباط نویسنده و خواننده هر رسانه ی نوشتاری برای هر دو طرف آسیب بزرگی است؛ مگر اینکه بخواهید وبلاگتان صرفا تک جنسیتی شود...
.
.
پیشنهاد می کنم  حد و حدود این ضرورت را برای آقایون مخاطب خود بیشتر روشن کنید نه اینکه او را از نظر گذاشتن و پاسخ گرفتن و بعدها حتی خواندن وبلاگتان محروم کنید.

در پناه حضرت حق.

حرف حساب جواب نداره
این پست رو گذاشتم برای تلنگر به خودم وهر عزیزی که وارد وبلاگم میشه البته نه فقط برای مراعات  در وبلاگ من بلکه برای اینکه تلنگری در ذهنش باشه تا رفتارها ونوشته ها شو در این فضا کنترل کنه ...
چیزی که به   وبلاگم مروطه اینکه برادران بزرگوار تا جایی که ممکنه وسوال ومطلب ضروری نباشه برام نظر تشکر وخوب بود و...اینا نذارن وفقط به کلیک بر روی موافق ومخالف اکتفاکنن البته اگر نظر قابل توجه وسازنده ای بود حتماًپذیراش هستم وبه دیده ی منت هم نمایش میدم وهم پاسخ :)