حسینیه دل

از روزى که در نهر جانمان فرات سوز و علقمه ی عطش جارى ساخته‏ اند، از شبى که در پیاله ی دلمان شربت گواراى ولایت ریخته‏ اند، دلمان یک حسینیه ی پر شور است...

حسینیه دل

از روزى که در نهر جانمان فرات سوز و علقمه ی عطش جارى ساخته‏ اند، از شبى که در پیاله ی دلمان شربت گواراى ولایت ریخته‏ اند، دلمان یک حسینیه ی پر شور است...

#wrp .header{ background:url(image.png) no-repeat center;}
حسینیه دل

هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب «جهادالنفس» را مطالعه کنید و به آن عمل کنید بعد از یکسال خواهید دید که حتما عوض شده اید، مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی کند.

پر بیننده ترین مطالب

آداب دعا

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

مقدم کردن برادران دینی برخود هنگام دعا

از« ابن ابی عمیر» روایت شده که از« زید نرسی» نقل کرده که گفت: با «معاویه ابن وهب» درموقف بودم او دعا    می کرد اما نه برای خود بلکه برای دیگران . آن قدر دعا کرد تا مردم از آن جا باز گشتند .من تعجب کردم واز این کار او پرسیدم او به من گفت:  شنیدم از مولایم که می فرمود:

کسی که پشت سر برادر دینی خود برای او دعا کند ،فرشته ای از آسمان دنیا ندا می کند :صد هزار برابر آن چه که خواستی برای تو خواهد بودای بنده ی خدا!

فرشته ی دیگری از آسمان دوم ندا می کند که:ای بنده ی خدا ! دویست هزار برابر

 آنچه که خواستی برای تو خواهد بود. فرشته ی دیگری از آسمان سوم او را ندا می

 دهد:ای بنده ی خدا! سیصد هزار برابر آنچه خواسته بودی برای تو خواهد بود.فرشته

 ی دیگری از آسمان چهارم او را ندا میدهد: ای بنده ی خدا!چهارصد هزاربرابر آنچه

 خواستی برای تو خواهد بود.فرشته ی دیگری از آسمان پنجم صدا می زند:ای بنده ی

 خدا! پانصد هزار برابر آنچه خواستی برای تو خواهدبود.فرشته ی دیگری از آسمان 

ششم ندا می دهد: ششصد هزار برابر آنچه خواستی برای تو خواهد بود.فرشته ی 

دیگری از آسمان هفتم ندا می دهد : هفت صد هزاربرابر آن چه خواستی برای تو 

خواهد بود. آن گاه خدای عز وجل ندا می دهد:من بی نیازی هستم که نیازمند نمی 

گرم،بنده ی خدا! یک میلیون برابر آن چه خواستی برای تو خواهد بود.»اکنون ای 

برادر زاده!کدام یک بهتر است آن چه انجام می دهم یا آن چه تو می گویی؟!»

 منبع: المراقبات،حاج میرزا جوادآقاملکی تبریزی،ص:449


بیا یک لحظه فکر کنیم این صد هزا رتا یک ملیون ، پولیه که توی یک مسابقه قراره بهمون بدن ...بی ادبی به ساحت دعای اجابت شده اس اما واقعا ًاگه قرار باشه پولشو بهمون بدن چقدر خوشحال می شیم؟؟ بیاین همین قدراهمیت بدیم و برا بدست آوردنش

زحمت بکشیم...لطفاً

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
صما الف

نظرات  (۱)

من برای همه آرزویی عاقبت بخیری، موفقیت، شادی وهر خوبی که تو این دنیاست...دارم...:) و مهم ترین دعا.....
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج