حسینیه دل

از روزى که در نهر جانمان فرات سوز و علقمه ی عطش جارى ساخته‏ اند، از شبى که در پیاله ی دلمان شربت گواراى ولایت ریخته‏ اند، دلمان یک حسینیه ی پر شور است...

حسینیه دل

از روزى که در نهر جانمان فرات سوز و علقمه ی عطش جارى ساخته‏ اند، از شبى که در پیاله ی دلمان شربت گواراى ولایت ریخته‏ اند، دلمان یک حسینیه ی پر شور است...

#wrp .header{ background:url(image.png) no-repeat center;}
حسینیه دل

هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب «جهادالنفس» را مطالعه کنید و به آن عمل کنید بعد از یکسال خواهید دید که حتما عوض شده اید، مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی کند.

پر بیننده ترین مطالب

ناد علی

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ

 ناد  علیاً  مظهر  العجائب

دعای ناد علی یکی از دعاهای ارزشمند شیعیان است که علامه مجلسی آن را در بحار الانوار نقل کرده است .دعایی دل نشین ومختصر که برای حوائج دنیوی واخروی می توان به آن متوسل شد.علامه خود معتقد است «هر کس در این دعا شک کند البته کافراست»این صراحت لهجه گواه برصحت و اعتبار این دعای شریف دارد.

تجربه ی شخصی خودم :چند ماهی می شد که بخاطر قرض وبدهی سنگینی که داشتیم ، خواب وخوراک نداشتم وافسرده وغمگین بودم. با این که هنوز دانشگا رو تموم نکردم وبچه ی کوچیک دارم ،به فکر پیدا کردن شغل افتادم تا کمک حال همسرم باشم ویک گوشه ای از کار رو بگیرم.اما کو کار؟ به قرآن تفال زدم این آیه اومد که « خداهیچ بنده ای رو بیش از وسع وتوانش تکلیف نمی کنه » فهمیدم که رفتنم سر کار پسندیده نیست به ویژه این که همسرمم مخالف بود ومی گفت « من که بالاسر بچه نیستم  حداقل تو باش و حواست به تربیت اون باشه.. خدا بزرگه خودم یه کاریش می کنم. »  در اوج سختی و مشکلات نگاهم به دعای ناد علی افتاد که توی جانمازم بود بالای دعا نوشته :...اگر جهت ادای قرض پانزده روز ، روزی 22بار بخوانی ادا شود...پس دست به کار شدم فقط دو یا سه روز خونده بودم که اولین خبر خوش رسید...دومین ...سومین....وبالاخره طوری شد که قسمت قابل توجهی از قرض هامون رو دادیم وزندگیمون روی ریل افتاد هر کدوم از این اتفاقات شبیه معجزه بود که اگه بخوام بگم چطوری شد باید از اول زندگیم تا الانشو تعریف کنم که در این مجال نمی گنجه J*

نکته ی قابل توجه: یه روز دعا رو فراموش کرده بودم بردارم از هرکدوم از دوستام که خواستمش هیچ کدومشون نداشتن!!! تاسف خوردم چطور یک بچه شیعه ازهمچین گنجی غافله وداره با مشکلاتش تنهایی دست وپنجه نرم میکنهL  راستی عیدتونم مبارک J J***

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۹
صما الف

نظرات  (۲)

چقد خوب...:)
پاسخ:
:)
آه از این همه غفلت ما...
یادمه بچه که بودم نام و یاد این دعا بیش از الان به گوش می رسید...
پاسخ:
آه...