حسینیه دل

از روزى که در نهر جانمان فرات سوز و علقمه ی عطش جارى ساخته‏ اند، از شبى که در پیاله ی دلمان شربت گواراى ولایت ریخته‏ اند، دلمان یک حسینیه ی پر شور است...

حسینیه دل

از روزى که در نهر جانمان فرات سوز و علقمه ی عطش جارى ساخته‏ اند، از شبى که در پیاله ی دلمان شربت گواراى ولایت ریخته‏ اند، دلمان یک حسینیه ی پر شور است...

#wrp .header{ background:url(image.png) no-repeat center;}
حسینیه دل

هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب «جهادالنفس» را مطالعه کنید و به آن عمل کنید بعد از یکسال خواهید دید که حتما عوض شده اید، مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی کند.

پر بیننده ترین مطالب

امسال‌چی‌عیدی‌بدیم؟؟؟

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ق.ظ

من‌امسال‌تصمیم‌گرفتم‌کتاب‌عیدی‌بدم.البته‌کاری‌به‌جریان‌کتاب‌عیدی‌دهیم‌نداشتم.

ناخودآگاه‌به‌این‌تصمیم‌رسیدم.اماچه‌کتابایی‌روانتخاب‌کردم؟

برای‌بچه‌های‌۳تا۵سال:محمدمثل‌گل‌بود.

.برای‌۶تا۱۱سال:شهرضرب‌المثل‌ها،

برای‌دختران‌نوجوان‌وجوان‌فامیل:من‌زنده‌ام‌ودخترشینا،

برای‌پسران‌جوان‌ومجرد:«سلام‌برابراهیم‌»وکتاب‌های‌«استادتیجانی‌تونسی‌»،درباره‌ی‌شیعه،سنی و وهابیت.به‌نام‌های‌ :آن‌گاه‌هدایت‌شدم‌و اهل‌سنت‌واقعی.

راستش‌یک‌دوستی‌دارم‌که‌همه‌جوره‌برای ترویج‌فرهنگ‌کتاب‌خوانی‌زحمت‌می‌کشه‌وعرق‌می‌ریزه.

وهزینه‌می‌کنه.اون‌بودکه‌من‌روتوی این‌جریان‌انداخت.من‌این‌کتابارو‌برای‌اشخاصی‌خریده‌م‌که‌

بچه‌حزب‌اللهی‌‌دوآتیشه‌نیستن.امروزی‌هستن.به‌خاطرهمین‌انتخاب‌کتابی‌که‌به‌روحیاتشون‌بخوره‌

ودلزده‌شون‌نکنه،خیلی‌سخت‌بود.

دوستم‌می‌گفت:من‌هیچ‌وقت‌کتابی‌که‌نخوندم‌نه‌هدیه‌میدم‌نه‌به‌دیگران‌پیشنهادش‌می‌کنم.

این‌حرف‌خیلی‌روی‌من‌اثرداشت‌این‌شدکه‌تصمیم‌گرفتم‌خودم‌همه‌روبخونم.

.ازبین‌همه‌دخترشینا‌ رو‌۲روزه‌ تموم‌کردم. ازبس‌جذاب‌وقشنگ‌بود.گوشه‌ای‌ازکتاب‌سلام‌بر‌ابراهیمم‌خوندم‌عالی‌بود:

.برای‌جوونایی‌که‌دنبال‌تناسب‌اندام‌وهیکل‌قهرمان‌ها‌هستن،خیلی‌خیلی‌مفیده.البته‌برای‌دخترها‌هم‌مناسبه.

نفس‌گرم‌شهید‌روی‌همه‌ی‌مخاطب‌هاش‌اثرگذاره..

خصوصا‌الان‌که‌برخی‌ازبچه‌ها‌پای‌ماهواره‌وبه‌دور‌ازهرگونه‌معنویت‌وآموزش‌دینی‌تربیت‌

میشن،عیدبهانه‌ی‌خوبیه‌که‌به‌روح‌تشنه‌وهرگز‌آب‌معرفت‌نخورده‌شون‌،شمه‌ای‌از‌معنویت‌بچشونیم.

.شایدخودشون‌رو‌کشیدن‌بالا.شاید..

.سرتون‌رودردنیارم:‌عیدتون‌  فرخنده‌ و  پرخنده باد.












موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۲
صما الف

نظرات  (۲)

سلام
وبلاگ شما رو دنبال کردم
اگه دوس داشتین وب ما رو دنبال کنین
یکی از مفیدترین مطالبی بود که خواندم و لذت بردم البته از نظر مالی باید هزینه بیش تری نسبت به پول عیدی دادن، کرد.  اما به هرحال باید همه جوره جهاد کنیم. بنده هم سعی می کنم به گروه شما بپیوندم
پاسخ:
فقط۱۰هزارتومن‌ازپارسال‌بیش‌ترخرج‌کردم.قیمت‌کتابا‌مناسبه.زیر۵تومن‌و۱۰تومنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی